Politica de retur
Politica de Retur (Conform OUG 34/2014)
Consumatorul are dreptul să returneze produsele cumpărate de pe site-ul padelville.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a fi necesară invocarea unui motiv și fără penalități, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014.
Pentru a exercita dreptul de retur, Clientul trebuie să notifice intenția de retur printr-un mesaj scris (email sau formular de contact), indicând numărul comenzii și produsul/produsele pe care dorește să le returneze.
Condiții de returnare a produselor
Produsul poate fi returnat dacă se află în aceeași stare în care a fost livrat, cu componentelor și accesoriilor originale, și fără semne de uzură sau deteriorare. Clientul are dreptul să verifice produsul asemenea unei examinări într-un magazin fizic, însă utilizarea produsului peste limita necesară verificării poate afecta dreptul de returnare integrală a contravalorii.
Produsul trebuie returnat împreună cu:
-
ambalajul original (acolo unde este posibil),
-
etichete și accesorii (dacă există),
-
documentele primite (factură, certificat garanție, etc).
Costuri de returnare
-
Dacă returul nu este cauzat de o eroare a PadelVille (de ex. clientul s-a răzgândit), costul transportului de retur este suportat de Client.
-
Dacă produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte, costurile de retur sunt suportate de PadelVille.
Situații privind transportul inițial (19 lei pentru comenzi sub 399 lei)
| Situație | Cine plătește transportul inițial? |
|---|---|
| Produsul a fost corect livrat, dar clientul nu îl mai dorește | Transportul nu se returnează |
| Produsul a fost livrat greșit (nu corespunde comenzii) | Transportul se returnează |
| Produsul ajunge deteriorat sau incomplet | Transportul se returnează |